Reklamacje

Sprzedawca zobowiązany jest dostarczyć towar zgodny z umową. W przypadku, gdy towar jest niezgodny z umową, Kupujący ma prawo do złożenia reklamacji.

Reklamacje mogą być składane przez Kupującego za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: info@foryoubeautytarnow.pl lub pisemnie na adres:

Matug Company Mikołaj Matug
ul. Jarosława Dąbrowskiego 25/6A
33-100 Tarnów
Z dopiskiem: REKLAMACJA.

Kupujący ma możliwość skorzystania z formularza reklamacyjnego, jednak jego użycie nie jest wymagane. Reklamacja powinna zawierać przyczynę reklamacji, żądanie Kupującego oraz dane umożliwiające kontakt (imię, nazwisko, adres). Dodatkowo, Kupujący zobowiązany jest do przedstawienia dowodu zakupu (np. paragon, faktura VAT, potwierdzenie zamówienia online).

Sprzedawca rozpatrzy reklamację w ciągu 14 dni roboczych. Jeśli reklamacja zostanie uznana, Kupujący zostanie poinformowany o dalszym procesie. Koszt odesłania towaru zostanie zwrócony po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji. Uszkodzony towar zostanie wymieniony na pełnowartościowy, a jeśli wymiana będzie niemożliwa, Sklep zwróci równowartość ceny towaru i przesyłki lub zaproponuje inny produkt.


Prawo odstąpienia od umowy

Kupujący, będący konsumentem, ma prawo do odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni od daty otrzymania towaru, bez konieczności podania przyczyny. W celu skorzystania z tego prawa, Kupujący powinien złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy.

Oświadczenie o odstąpieniu od umowy należy wysłać wraz ze zwracanym towarem w terminie 14 dni na adres:

Matug Company Mikołaj Matug
ul. Jarosława Dąbrowskiego 25/6A
33-100 Tarnów
Z dopiskiem: ZWROT.

Oświadczenie powinno zawierać dane Kupującego (imię, nazwisko, adres), datę zawarcia umowy/odbioru towaru oraz informację o odstąpieniu od umowy.

Sklep dokona zwrotu ceny towaru w ciągu 10 dni roboczych przy użyciu tego samego sposobu płatności, jakiego użył Kupujący przy pierwotnej transakcji, chyba że strony uzgodnią inne rozwiązanie. Koszt zwrotu towaru ponosi Kupujący.

W przypadku zakupu towaru objętego promocją, odstąpienie od umowy dotyczy wszystkich zakupionych produktów w ramach tej samej transakcji.

Kupujący odpowiada za zmniejszenie wartości towaru wynikające z jego nadmiernego używania w celu sprawdzenia charakterystyki towaru.

Zgodnie z art. 38 ustawy o prawach konsumenta, Kupującemu nie przysługuje prawo odstąpienia w przypadku:

  • towarów ulegających szybkiemu zepsuciu lub mających krótki termin przydatności,
  • towarów dostarczanych w zapieczętowanym opakowaniu, które po otwarciu nie mogą być zwrócone z uwagi na ochronę zdrowia lub higienę,
  • rzeczy, które po dostarczeniu zostały nierozłącznie połączone z innymi towarami.